Κίνδυνος καρκίνου του παγκρέατος για τους λάτρεις των αναψυκτικών (9-2-2010) -
In.grΟυάσινγκτον : Όσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ανακοίνωσαν Αμερικανοί ερευνητές. Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο, σύμφωνα με την μελέτη σε δείγμα 6..
Τα αναψυκτικά οδηγούν στον καρκίνο του πάγκρεας (8-2-2010) -
Antenna Όσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν ερευνητές. Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν τον ίδιο κίνδυν..
Τα αναψυκτικά προκαλούν καρκίνο στο πάγκρεας (8-2-2010) -
Express.gr Όσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σεεβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας,ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν σήμερα ερευνητές.Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν τονίδιο κ..
Επικίνδυνα τα αναψυκτικά με ζάχαρη για καρκίνο στο πάγκρεας (8-2-2010) -
ImerisiaΌσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν σήμερα ερευνητές. Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν το..
Τα αναψυκτικά με ζάχαρη μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο στο πάγκρεας (8-2-2010) -
ΣΚΑΪΌσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ερευνητές.Αντίθετα όσοι πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό δεν διατρέψουν τον ίδιο..